czwartek, 13 października 2016

CS:GO Skiny za free


😝 Siemka 😝 
👍 Ostatnio przeglądałem strony gdzie można za free dostaś skiny do CS:GO 👍 W końcu znalazłem, to że podajemy swój numer telefonu z początku mnie zniechęciło, 😂 więc wziołem telefon mamy #dobry_syn  😂   potrze ma 11 zł na konice otrzymałem SMS'a zwrotnego dalej ma 11 zł patrze po 3 dniach dostała jeszcze 1 takiego SMS'a miała wtedy na konicie 10,42 zł (wiecie gdzieś zadzwonić i wgl).  Potem wziołem swój telefon i zrobiłem to samo tylko że u siebie miałem kilka groszy, nic mi nie zabrało a skina w tym wypatk kose otrzymałem :D
👊 Nie podaje linka do profilu bo nie chce aby ktoś mnie za to zgłosił 👊

👊 Link do stronki --> http://le4.com.pl/r/Fsmblooger   podaje wam to bo jeśli wy dostaniecie skina to ja mam 2 % jego wartości :D 👊








POLECAM I POZDRAWIAM 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz